Bajka o Vuku i čiči

Usred promotivnog skupa u Topoli ustao neki čiča iz publike i rekao Vuku Jeremiću: "Vuče, ja bih da se slikam sa vama!" Čiča je odmah objasnio zašto je to slikanje izuzetno povoljno po Jeremića: "Sa kim god sam se slikao, postao je predsednik Srbije! Prvo sam se 2000. slikao s Koštunicom, a on je pobedio! Pa sam se posle 2004. slikao sa Tadićem, i on je pobedio".

- Jedino - setio se čiča - devedesetih sam se slikao sa Vukom Draškovićem kad je bio predsednički kandidat, ali on nije pobedio!

Naravno, Jeremić Vuk se slikao sa čičom usred tribine, ko što i priliči, te objasnio čiči kako će mu on lično ispuniti neostvarenu želju iz devedesetih da neka osoba imena Vuk bude predsednik Srbije.

Tako je i Vuk Drašković devedesetih sreo nekog čiču tokom predizborne turneje po Srbiji. I čiča dovatio da ogovara vlast na sva usta, te ne valja mu ono, ne valja mu ovo, ispljuvao Miloševića i sve po spisku...

- Znači, glasaćeš za mene! - pitao ga je na rastanku Drašković Vuk.

- A neeeeee.... Ja ću da glasam za Slobu!

- Kako, bre, za Slobu? Pa malopre si pričao o njemu sve najgore! - krstio se Vuk, koji se inače u to vreme stalno krstio.

- Pa jesam... Pa šta! - rekao je čiča kome tu ništa nije bilo čudno.

- Ali, kad ćeš da glasaš za mene? - pitao je Drašković Vuk.

- Za tebe ću, Vuče, da glasam kad dođeš na vlast! - objasnio je čiča u jednoj rečenici filozofiju srpskog biračkog tela, čudnovate skupine ljudi koja ogovara vlast na sva usta, ali glasa za vlast jerbo je došla na vlast.


Draža Petrović
Kolumna za dnevni list Danas

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni: