Haradinaj: Srbi nam uzeli Niš i Toplicu

Lider opozicione Alijanse za budućnost Kosova i bivši kosovski premijer Ramuš Haradinaj izjavio je da ako Srbija u svom ustavu i dalje bude imala Kosovo i Metohiju, onda bi Kosovo trebalo da odgovori recipročnim merama i u svoj ustav stavi jednu trećinu teritorije Srbije.

"Mi nećemo dozvoliti da nas gazi loš sused. Nama su uzeli Niš i Toplicu", rekao je,

Haradinaj je kazao da je on bio žrtva igara Srbije i da je u Francuskoj ostao više od tri meseca, pošto je bio priveden po međunarodnoj poternici Srbije, koja ga sumnjiči za ratne zločine 1998. i 1999. godine. 

"Treba da pokažemo EU i posebno Americi da mi nismo narod kojem se neko može rugati", rekao je Haradinaj i dodao da se to više ne sme dozvoliti. 

Ocenio je da u rešavanju ovih tema Evropa ne čini ništa. 

"Ja sam zahvalan Berlinu, koji je ima jasan stav prema meni, ali kada je u pitanje Brisel, njegov stav je bio nepravedan. EU ne može da ubedi strane da donesu odrečne odluke. Ovde treba da se uključi i Amerika i da pokaže Srbiji gde joj je mesto. Albanci nemaju gde da idu. Ukoliko Srbija želi da bude dobro sa nama, onda treba da se dobro ponaša", rekao je Haradinaj.

Izvor: Beta

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni: