Vučiću, ušivaču himena

Pismo poslušnog građanina Srbe

UŠIVAČU HIMENA,

Ti koji si sve, samo ne nevin, stalno obnavljaš svoju nevinost – pričom o njoj. Uz značajnu dozu čuđenja zbog onoga za šta si lično kriv. Uoči beogradskih izbora obznanio si da Siniša Mali mora da ode ’’zbog sveopšte kampanje koja se vodi protiv njega’’. Zaboravio si samo jednu sitnicu: da si upravo ti označio vrh gradske vlasti kao glavne krivce, nazvavši ih kompletnim idiotima. Uz obećanje da će snositi odgovornost. Kako je snose – najbolje se vidi po tome da tužilaštvo kaže da nema spise o Savamali.

No kako se bliže izbori u Beogradu, vreme je za hitni povratak nevinosti. Samoušivanje himena – odbacivanjem Malog. Jer, samo tako će vaša politička kurva opet biti nevina, u nameri da nastavi da ordinira. Da neometano nastavi da laže, pljačka, manipuliše, zloupotrebljava i teroriše. Ne shvatajući da će zločinci iz Savamale kad-tad odgovarati i da nema tog ušivača himena koji im može povratiti nevinost. Neće im pomoći čak ni izjava: ’’Ja sam doneo odluku zato što to postaje nemoguće i za njega i za sve nas’’. A naročito za tebe koji do maksimuma usavršavaš i tehniku JA-JA-rizma: ’’JA sam odlučio, JA sam naredio, JA sam osudio, JA sam izabrao, JA sam smenio, JA sam ocenio, JA sam zabranio, JA hoću, JA neću, JA dam, JA ne dam…’’. Zato si nas, s tom obnovljenom nevinošću, obavestio: ’’Skratio sam listu. Blizu sam imena premijera’’. Dok se svaka tvoja kevtava pudlica nada da je upravo ona na toj skraćenoj listi. Za premijera. Koji neće biti ništa drugo nego sasušeni fikus u kancelariji koju napuštaš. Samo formalno.

Ovih dana najavio si da će prosečna plata do kraja godine biti od 430 do 440 evra, mada si zaboravio da si početkom prošle godine rekao da će biti 500. Kao i da si 2015. slavodobitno obznanio da je prosečna plata već dostigla 500 evra. Dakle, u ovom slučaju, što se tvoje nevinosti tiče – ni samoušivanje himena ne može biti od velike pomoći. Jer, sada je prosečna plata 386 evra. A minimalac 185 evra. Što ti ne smeta da tvrdiš da su plate i penzije veće nego ikad u istoriji, a da u Srbiji gotovo da i nema više nezaposlenih. Još samo da zaposliš 500 inženjera u Novom Sadu, u nepoznatoj fabrici koju si juče najavio, zaboravljajući da si još 2013. najavio da se gradi fabrika čipova u Šimanovcima, sa 4 milijarde evra arapskih para i 1.100 novih radnih mesta. A od nje nema ni kamena temeljca.

Ali, sve to nije bitno nakon tvoje izjave da nikad nisi vodio nacionalističku politku. O čemu svedoči i tvoja davnašnja izjava ’’100 za jednog’’. Koja je rezulturala tvojom ubedljivom pobedom među Bošnjacima koji su, radujući se tvojim miroljubivim stavovima, skoro stoprocentno, glasali za tebe, dok su se kod svojih kuća igrali providnim glasačkim kutijama, ubacujući desetine listića sa zaokruženim tvojim imenom – što je policija označila kao šalu, a ne kao krađu. Zato ti i kažeš da bi danas dobio čak 62 % glasova. Više nego što će danas dobiti Makron na izborima u Francuskoj – jer, rekord mora biti tvoj. Makar i u mašti. I još dodaješ da se ’’mržnjom ne pobeđuje’’. I u pravu si. To nije dovoljno. Pobeđuje se koktelom mržnje, laži, lopovluka, demagogije, lažnog patriotizma i zaglupljivanja masa. Bar si to dokazao – ako ništa drugo.

Zato te pozdravljam tvojim tradicionalnim pozdravom:
Za vođu koji obraza nema – sada se nova nevinost sprema.

Zauvek vaš
poslušni građanin,
Srba

P. S.
8.000 medicinskih sestara i tehničara uči nemački, jer žele da napuste Srbiju. Građanima će injekcije davati tvoji botovi. Direktno u mozak. Po protokolu koji ti, tako nevin i sveznajući, odrediš.

Žarko Jokanović
Pismo poslušnog građanina Srbe

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni: