Ćiro Blažević: "Mamić se ponaša kao da nema putra na glavi, on je genijalac"

Miroslav Ćiro Blažević gostovao je u emisiji Novi dan gdje je, između ostalog, komentirao stanje u hrvatskom nogometu, brojne transfere hrvatskih nogometaša i važnost trenera.

Treba li ostati sistem da isti trener ostaje na tom mjestu do kraja kvalifikacija?

"Mamić postavlja koga hoće i skida koga hoće. On je svojevrsni genijalac i to mu se mora priznati, ali ja bih mu rekao "Zdravko, napravio sam ti sretnu mladost, a ti meni tešku starost". Ima potrebu biti u centru pažnju, sposobnosti su mu velike, ni država ga ne može slijediti".

Čemu ogorčenost građana na ljude iz svijeta nogometa? 

"Meni više nitko ne viče 'Ćiro, pederu', svi se sa mnom hoće slikati, narod ne možeš prevariti. Dao sam im ljubav i odgovornost, brinuo sam hoće li taj napaćeni narod biti sretan ili nesretan ovisno o pobjedi ili porazu. Ovima to nije važno i automatski je narod protiv njih. Napravila se nepravda splitskom nogometu i to ljudi osjećaju. Treba se zamisliti, u odnosu s narodom formula je jednostavna 'Novinari su duša publike'. Ignoriranjem novinara ignoriraš publiku".

Slučaj sa Zdravkom Mamićem, je li to dobra slika hrvatskog nogometa?

"Nije dobra slika, gdje god Mamić prođe izazove pažnju. Kada ga vidim kako se ponaša sklon sam vjerovati da je nevin jer se ponaša kao da nema putra na glavi".

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklame ispod, unapred smo zahvalni

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklame ispod, unapred smo zahvalni: