Engleski navijač zaustavio teroriste u pabu, zadobio 8 uboda

Navijač čuvenog engleskog fudbalskog kluba Milvola Roj Larner (47) jedan je od junaka poslednjeg terorističkog napada u Londonu kada je ubijeno sedam, a povređeno 48 osoba.

Larner je golim rukama nasrnuo na teroriste i sprečio ih da naprave masakr u jednom pabu na području Borou marketa, gde se napad dogodio.

Ovaj Britanac je zadobio osam uboda nožem i s povredama glave, vrata, grudnog koša i ruku završio je u bolnici. Srećom, ni jedan ubod nije bio koban, a Larner se i dalje nalazi u bolnici.

Kada su trojica terorista počela da napadaju ljude u pabu, Larner se isprečio ispred njih i počeo da viče: "Je...ite se, ja sam Milvol." Krenuo je na njih kako bi ostali gosti paba dobili na vremenu i pobegli odatle.

"Video sam njih trojicu kako idu, noseći velike noževe u rukama. Vikali su 'islam, islam' i 'Alah, Alah'. Stao sam ispred njih i poput idiota rekao: 'Je*ite se, ja sam Milvol. Posle toga su me napali. Bio sam sam protiv trojice, zato sam i dobio osam rana. Srećom, nijedan udarac nije bio koban po mene," rekao je Larner britanskim novinarima.

Pošto su ga savladali napadači su napustili pab, a obezbeđenje je uspelo da zatvori vrata i blokira ih stolovima.

Britanski mediji ovog 47-godišnjaka iz Pekama, londonskog predgrađa poznatog po humorističkoj seriji Mućke, slave kao junaka. Njegovi prijatelji prikupljaju novac za lečenje Larnera, a pokrenuta je online peticija kako bi dobio orden "Džordžov krst", jedno od najviši britanskih odličja.

"Nastala je panika, ljudi su počeli da beže i kriju se pod stolovima, niko nije znao šta se događa. Srećom, brzo je došla policija", rekao je Larner.

Navijači Millwalla već godinama su na lošem glasu, a odgovorni su za neke od najgorih nereda u istoriji britanskog fudbala, odnosno organizovanog navijanja. Međutim, ova navijačka grupa danas nije jaka kao nekad.

"Znao sam da su navijači Millwalla ludi, ali posle ovakvih događaja zažališ što ih nema više", rekao je Pirs Morgan, voditelj emisije "On Good Morning Britain" na ITV televiziji.

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklame ispod, unapred smo zahvalni

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni: