Ispovijest Zagrepčanke koja radi kao konobarica: Prijete mi otkazom

Zagrepčanka koja radi kao konobarica u svom gradu za Zagreb.info je ispričala kako joj je raditi u poznatom kafiću i na koji joj se sve način obraćaju gosti koji nisu uvijek najugodniji.

Inače je oduševljena što radi u poznatom kafiću, poslodavac ne vrši pritisak na nju, niti na ostale zaposlenike, no neki od mušterija su jednostavno prearogantni.

"Ljudi znaju popiti po nekoliko rundi, potom se samo dignu i odu bez da plate, a za sobom ostave poveći iznos. Naravno, ja osobno onda imam manjak novaca koji bih trebala imati pri obračunu. Također ima ljudi koji namjerno dolaze u kafić kako bi se požalili na uslugu i zauzvrat tražili besplatno piće. Svakako ima bezobraznih i arogantnih ljudi koji mi pokvare dan, ali ja se na to samo nasmiješim i nastavim biti ljubazna bez obzira koliko bih u tom momentu najradije zaplakala", kazala je Zagrepčanka za Zagreb.info.

Dodajer kako je jedna gošća čekala na koktel 10-ak minuta, na što je bila ranije upozorena, s obzirom na gužvu u kafiću. Nakon što je dobila koktel, gošća se izderala na nju, optužujući je da vrši neprofesionalnu uslugu. Zatim je zatražila knjigu žalbe i šefov broj, prijeteći da će se osobno pobrinuti da dobim otkaz. 

"Ja sam nastavila biti ljubazna, ali kada sam ušla u kafić, suze su krenule same od sebe", dodaje Zagrepčanka.

"Koliko god ljudi podcjenjivali konobare, konobarenje samo po sebi zna biti vrlo stresan posao, ali ljudi to ne shvaćaju. Ne mogu reći da postoji određena vrsta ljudi koja se doslovno zna iskaliti na nama, ali vidi se da nas gosti jako podcjenjuju samo zato što obavljamo konobarski posao", požalila se.

U cjelini nas konobare razveseli kod gostiju kada oni nama uzvrate ljubaznost, te da imaju razumijevanja ako malo dulje čekaju narudžbu, pogotovo u kafiću sa velikom terasom, zbog nedostatka zaposlenog osoblja. Mi se stvarno svim moćima trudimo ugoditi našim gostima, te ne želimo da misle da ih zanemarujemo i zapostavljamo već ponekad jednostavno ne stignemo, ali će prije ili kasnije biti posluženi”, kazala je Zagrepčanka u nadi da će gosti s više razumijevanja pristupiti konobarima bez neugodnih stiuacija koje izazivaju. Svi mi ponekad znamo imati loš dan. Ja osobno se trudim u svakom trenutku biti ljubazna i volim doći u kafić u kojem radi ljubazno osoblje. Mislim da bi svi konobari trebali biti takvi bez obzira na bezobrazne goste ili loš dan. To je jednostavno profesionalno obavljanje svog posla", poručuje Zagrepčanka.

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklame ispod, unapred smo zahvalni

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni: