Vučić o svojim kritikama Tadićeve inauguracije: Čovek uči

Govorio sam 2004. mnoge stvari s kojima danas nisam saglasan, kazao je predsednik Aleksandar Vučić odgovarajući na pitanje Insajdera o svojim tadašnjim kritikama na račun inauguracije Borisa Tadića.

Na pitanje Insajdera kako je 2004. tokom inauguracije predsednika Tadića pitao po kom to ustavu se organizuje takva svečanost, a sada kritikuje predstavnike opozicije koji komentarišu njegovu inauguraciju, Vučić je kazao da inauguracija svakako nije suprotna ustavu:

„Tad sam govorio i mnoge druge stvari s kojima danas nisam saglasan. Čovek u međuvremenu stekne nova znanja, nova saznanja, za razliku od nekih koji ne napreduju nikad i u tome je velika razlika. Svakako nije suprotna Ustavu, a to što morate da podignete ton, neće vašoj... to kad vi vičete znači da me vi ni ne slušate, i ne podižete ton zbog toga što vi ne čujete, već zbog toga što hoćete da se politički prepirete. Ja nemam nikakav problem s tim jer su svi argumenti na mojoj strani“, kazao je on.

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklame ispod, unapred smo zahvalni

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni: