Vučić: Svima sam ja predsednik, jedini i omiljeni, siguran sam

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić je prvi radni dan posle polaganja zakletve proveo u kasarni u Pančevu. Tamo je najavio da će ove nedelje započeti konsultacije u vezi sa izborom novog prvog čoveka Vlade.

Crveni tepih, metle, nameštanje uniformi i šapki pred dolazak vrhovnog komandanta. Nakon raporta, s ambasadorom SAD-a Kajlom Skatom obišao je nova vozila i mimo protokola provozao se u jednom.

Sa ovih 19, Srbija sada ima 40 hamvija, a vrednost ove američke donacije u poslednjih pet godina je oko 7,5 miliona dolara.

S obzirom da su donacije džabe, prvi radni dan predsednika iskoristili smo da pitamo i kada stižu ruski migovi takođe najavljeni kao džabe.

Iako je u martu najavio da se nada da migovi stižu za nekoliko nedelja, sada kaže "uskoro", a određeniji nije ni ministar odbrane: „Nadam se i očekujem da će to biti završeno u naredna dva meseca, onako kako sam nedavno obavešten“, kaže Vučić.

Kada je reč o novom premijeru, Vučić ne otkriva imena, mada konačno govori o datumima: "Od ponedeljka počinjemo razgovore sa svima, sa predstavnicima izbornih lista iz parlamenta, mislim da, ne znam da li ih ima 10 ili 11, ali da to završimo u jednom danu."

Nakon tih konsultacija, slede razgovori sa koalicionim partnerima i sastanak u Srpskoj naprednoj stranci.

Političkim protivnicima, koji su protestovali nakon njegovog stupanja na funkciju, poručuje: "Od Velje Ilića do Saše Jankovića, od Boška Obradovića do Borisa Tadića - sve su to građani Srbije. I svima njima sam ja predsednik. Jedini i omiljeni, siguran sam!"

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklame ispod, unapred smo zahvalni

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni: