Saša Janković odao počast žrtvama u Srebrenici

U obraćanju medijima, Janković je kazao da je značajno za svakoga da se suoči sa duhovima iz prošlosti.

"Značajno je za mene kao čoveka da se suočim sa najtežim zločinima u sadašnje vreme. Značajno je i za moj narod. Svako od nas treba da pogleda u svoje dvorište i reši svoje duhove iz prošlosti. Nijedan narod nije kriv, ali jesu pojedinci. Kada pogledamo u oči sopstvenim pojedincima lakše ćemo počistiti komšijska dvorišta od takvih stvari", kazao je Janković i dodao da je ovo ljudska tragedija sa kojom deli osećanja.

"Ovo je ljudska tragedija i ja delim sa ovim ljudima osećanje kao što verujem da svaka žrtva u svakom čoveku izaziva ono najozbiljnije. Moramo da krenemo napred. I dalje se nad našim glavama spominju konflikti i traži stabilnost. Treba da se okrenemo ljudima u našim zemljama koji iskreno veruju da smo jedni drugima najbitniji. Ne samo da se suočimo sa prošlošću, nego i da nađemo način kako da izgradimo budućnost", poručio je Janković.

On je rekao i da mu dobrodošlica kojom je dočekan pokazuje da niko nije osuđen na konflikt i mržnju.

"Dobrodošlica Majki Srebrenice mi pokazuje da nismo osuđeni na konflikt i mržnju, nego treba da pronađemo dobre osobine u nama kako bi izašle na videlo. Naše vlasti su decenijama izvlačile najgore iz ljudi. Ne znam ljude ni decu koji žele rat, znam samo političare koji stalno pričaju o ratu i konfliktima. Malopre mi je neko rekao da sam veliki čovek. Ne, ja sam mali čovek, a oduvek su mali ljudi pravili najveće stvari".

"Imamo iskrenog čoveka koji svoj stav naspram Srebrenice ima i genocida u Srebrenici ima. Govorio je to kada je to bilo najrizičnije politički za njega, to je kampanja za predsednika Srbije. Tada je to bilo jako hrabro, mi smo to prepoznali", rekao je predsednik organizacionog odbora i nekadašnji načelnik Ćamil Duraković.

Pola miliona Jankovićevih glasača su ljudi koji su spremni na istinsku katarzu i sa kojima su mogući prijateljski odnosi - dodao je Duraković.

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklame ispod, unapred smo zahvalni

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklame ispod, unapred smo zahvalni: