Vulin o Hrvatskoj: Nemaju razloga da strepe od mene

Novi ministar odbrane Aleksandar Vulin kaže da Hrvatska nema razloga da strepi od njegovog rada na mestu ministra i njegovih izjava i dodaje da će, kao i do sada, voditi računa o odnosima dveju zemalja.

"Ne znam zbog kojih izjava bi mogli da budu zabrinuti, kao što znate, sa mnom još niko nije polemisao o istinitosti onoga što sam govorio i što govorim, ja nikada nisam rekao ni jednu jedinu laž, i nikada, naravno posebno vodeći računa da ne ugrozim naše međusobne odnose, nisam pokušavao da izazovem polemiku. Uvek sam odgovarao i tako ću nadalje činiti. Ja ne vidim da sam bilo šta rekao što nije istinito, a onaj ko ima problem s istinom, nema problem sa mnom, ima problem sa samim sobom", kaže Aleksandar Vulin.

Ministar Vulin je uvek govorio i da je "za dogovor potrebno dvoje, a za svađu samo jedan". Za njega je "taj jedan" uvek Hrvatska.

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklame ispod, unapred smo zahvalni

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni: