Nikola Đuričko - Kada bi me imali u šaci možda bih govorio drugačije

Mislim da ja, kao slobodan čovek, neću umreti od gladi ako mi Dom omladine ne da veče za "stend ap" i ako mi Studentski kulturni centar Novi Sad (SKCNS) ne da da igram "Don Kihota", i ja baš zato moram da govorim jer mogu, a neko drugi ne sme, rekao je za "Danas" glumac Nikola Đuričko.

Đuričko za sebe kaže da nije nešto naročito hrabar i dodaje da je moguće da bi govori nešto drugo kada bi i njega imali u šaci.

"Pošto me nemaju, imam punu slobodu da kažem da se sa nečim ne slažem i da ne mislim da je sve božanstveno", rekao je Đuričko odgovarajući na pitanja o svom angažovanju u Pokretu slobodnih građana Saše Jankovića.

Ističe da daje punu podršku svojim kolegama koji vole da budu slobodni i nezavisni, ali ne i onima koji neće ni reč da kažu zato što će "možda nešto da im otkažu".

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklame ispod, unapred smo zahvalni

Podržite održavanje stranice Kolumne klikom na reklamu ispod, unapred smo zahvalni: